J U L I A // B O M A N

LONDON DAG TRE

Kategori: DAGEN


dagen efter mådde vi SUPER_BRA jag lovar. Vi fick åka texi hem kvällen innan, 300 kr för 25 min taxi, billigt tycker jag.


jag

våra grannars dörr

upptäckte min att favoritfrukt finns i festisform. Är det NÅGON som vet om dessa säljs i sverige??

mami

vi åkte till Portobello Market, men jag tog inga kort där. Dock köpte jag saker, ni får se snart. Här åt vi lunch.



Måste tipsa om WASABI, även fast vi aldrig åt där. Man kunde plocka sushi.i.lösvikt.

Det låg en katt och sov i ett skyltfönster på en t-shirt. Maaaahhhh!

Drack kaffe på Starbucks och bytte om till min nya tröja och mina nya armband. Ih.



sen gick hela dagen. Vi gick på Harrods, det enda jag köpte där var bailys-fudge, hehe. Sen åkte vi hem och SOV tre timmar (episkt) och sen gjorde vi oss i ordning.

gå ner för 5 trappor (svinjobbigt, trappstegen måste ha suttit två meter från varandra.)



vi åt på Ripe Tomato igen för att det var så god mat där. ahh, ni måste gå dit om ni är i london.

sen åkte vi hem och packade, för vi skulle upp 07.20 dagen efter, lite trött. Men det var en fin resa!

 

Kommentarer

  • amanda säger:

    lychee rubicon-läsk fanns i eskilstuna för ett par månader sedan. sen blev den affären mindre och hade färre läsksorter :/

    2011-08-29 | 21:59:16
    Bloggadress: http://eddestal.webblogg.se/
  • alexandra säger:

    alltså ja, har velat ha is this it på vinyl ganska länge nu så det blev jag ju glad för ;)

    du är förresten jättesnygg om man kan säga det och inte låta lite som en creepy stalker haha.

    2011-08-30 | 20:35:59
    Bloggadress: http://rainbowtrout.blogg.se/
  • Anonym säger:

    rubicon finns på coop i v-ås :)

    2011-09-05 | 18:29:46
  • Patrik säger:

    Fin blogg du har! Jag gillar bilderna :D

    2011-09-06 | 11:17:24
    Bloggadress: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: