J U L I A // B O M A N

LONDON DAG TVÅ

Kategori: DAGEN


Dag två i London. Lite svullen va

göra oss klara

Gå till tunnelbanan på Glouchester Road


Det var fint där vi bodde


Jag åt ett äpple


Vi åkte till Dr. Martens-butiken i Camden. Dedär tre köpte skor. Inte jag, jag köpte senare. Ni får se sen.

camden är fint


Jag såg ut så här. Allt är second hand, även ansiktet.

Åka vidare


Vi åkte till Brown Hotel på Afternoon Tea, ett väldigt dyrt men trevligt nöje. Man blev hänvisad till stora sköna soffor av den löjligt seriös servitör med frack. Sen fick man beställa tesort (jag valde ett grönt te med melon och gurka i). Efter det kom de in med brickan ovan. Undre lagret var mackor i massa olika smaker, i mitten fanns scones och överst olika små desserter. Det roliga var att de hela tiden kom och fyllde på så vi åt tills vi höll på att dö. Brevid oss satt en man och spelade loungemusik på en flygel. Det kom in tjusigt klädda damer med pärlhalsband och dyra väskor. Vad gör jag här hann jag tänke några gånger.

Vi fick en varsin kanna te. När vi ätit klart kom kyparen in med två stora tårtor som han ville att vi skulle smaka. Sen fick vi alla det te vi druckit i en varsin liten påse att ta med hem. Så fint.

heheh

Sen åkte vi till Brick Lane. Där fanns det regnbågar



Åka hem! Äntligen!

För vi skulle göra riktigt tattig Pina Colada. NICE!

Hansi blir finsi

hej


Hannas nya skor mina gamla skor

Vi var på tre barer och två klubbar, men jag tog inga bilder. Här är vi på Jaguar Shoes och dricker öl plus drink. Vi gick när de började spela dubstep.



Vi träffade Paul, skön dude som vi träffade på en av de bättre barerna (som jag glömt vad den hette, satan!)
-
Nu ska jag läsa körteori och låtsas att jag är i Sthlm. Fast jag ska ju dit. På Onsdag redan. Tjohooo!

Kommentarer

  • hanna säger:

    gillar bilden du tog på mig på bricklane! den var fiin!!

    2011-08-28 | 22:30:36
    Bloggadress: http://touslesjours.webblogg.se/
  • Erica Svensson säger:

    Åh, ditt halsband. Herregud så snyggt!! Finns det att köpa någonstans?

    2011-08-29 | 19:32:39
    Bloggadress: http://midnattsgator.devote.se
  • jules säger:

    Erica: tack! njaa jag vet inte, köpte själva chanel-grejen för 4 år sen i Thailand haha. Så jag vet inte. Men fejksmycken säljs ju på diverse marknader så leta på. På Portobello market i London hittade vi ett stånd som sålde massa olika Chanel och Hermes-fejks. Jag köpte örhängen där för 2 pund!

    2011-08-29 | 20:50:59
    Bloggadress: http://julialer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: