J U L I A // B O M A N

MOBILBILDER FRÅN STHLM

Kategori: DAGEN


Här kommer ett gäng suddiga bilder från Stockholm. Det kommer bli liiite bättre nu för jag har precis fixat instagram. Här är Robins och Jakobs lägenhet i Stureby där vi hängde 70% av tiden



Robin


Äta lite dagen efter. Lois bodde i sin bror Johans lägenhet på Karlaplan. Jag tyckte att hans kök var fint.

på Torsdagen hängde vi hos Hannah i nacka. Sjukt mysigt. Här har alla lagat mat ihop.

På Fredagen kom Hanna och Felicia till sthlm. Vi åt mat, drack vin och sen drog vi till Sommar! Var väldigt mycket folk och bara jobbigt så vi hängde mest på Sjabraket sen drog vi hem.

Gick förbi rolig löpsedel och kom fram till att vi ville göra exakt som Måns sista kvällen.

Jag och Lois sa hejdå till Hanna och Felicia, tittade lite på Pride och tog sen en öl med Jakob.

Jag och jakob gjorde amazin vodka ramlösa

Det kom lite dudes. Ruben trivdes som fisken i vattnet

Sissel Robin Jakob

confuzeeeeeEeeEEed

Hahah. Ruben och Hussein

Sen drog vi till festen vid Kaknästornet som var fantastisk. Bästa på hela sommaren nästan


Spöke, jag och hannah. Detta kan vara den bästa bild jag sett. VAD har hänt med Ruben?



Igår spöregnade det när jag och Ruben skulle åka hem. Jag tyckte att det var vackert. Vill tillbaka nu. Men åker inte förns första helgen i September, då ACE har nypremiär. Det kommer bli fett. Ni lär gå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: