J U L I A // B O M A N

B A E R

Kategori: DAGEN

Kan inte fota med min nya kamera än så jag snor Hannas bilder. Ska strax lura ut henne på en promenad så att hon kan hjälpa mig med det. Jag kan ingenting om teknik. Helt hopplös. När jag äntligen får igång musikstudion kommer jag att gråta. Bilden ja, jag hos Lois som fyllde 19 igår. Av oss fick hon chips, godis och ett nytt läppstift eftersom att hennes försvunnit. Nu är vi 19. Alla utom Edi, zmall. 
Btw vi repade med Federales idag och skrev en sån sjukt bra låt på 2 timmar. Låter lite The Strokes om det. Den har fastnat på hjärnan, helt sick! 
Nu ska jag koka kaffe till promenaden. So long
Puss/J

Kommentarer

  • Anonym säger:

    "zmall. "

    pfffffffffffffffffff

    2011-07-06 | 22:28:40
    Bloggadress: http://eddestal.webblogg.se/
  • hAnna säger:

    blev inget tekniksnack ju ;--------)

    2011-07-06 | 23:23:12
  • Anonym säger:

    Ser fram emot att höra låten!

    2011-07-07 | 06:10:49

Kommentera inlägget här: