J U L I A // B O M A N

SOUL FIXING

Kategori: DAGEN

Nu är jag hemma från Stockholm. Har sovit i ett *gäng* timmar nu. 
Bästa helgen. Så bra att vi åkte dit. Eftersom att jag inte har sån superkoll på min kamera än så tog jag inte mycket bilder, de över är Hannas. Lois tog mest bilder när vi var ute, så snor nog några av henne också. 
I Fredags tog jag och Lois 18-tåget direkt efter jobbet. När vi kom till Stockholm så mötte vi upp Hanna på LIDL och köpte mat som vi tillagade i Hannas föräldrars lägenhet på söder. Efter lite vin åkte vi till Sommar! och hängde där lite innan vi fortsatte till den nya klubben Sjabraket öppnat. Så bra, slitna skinsoffor, 60/70-talsmusik och en helt perfekt mängd folk till skillnad från kaoset på Sommar. Synd att allt stängde två bara. Eller bra kanske.
På Lördagen satte vi oss i parken vid Mariatorget, drack smoothies och tittade på hästar. Sen gick vi till Humana och jag köpte en fin väska som jag ska visa sen.
Vi gick tillbaka till lägenheten och gjorde lite mat och drack rödvin medan vi väntade på att Sara och Samuel skulle komma förbi och förfesta med oss innan Slakthuset. Det gjorde dom och vi hade askul. På Slakthuset hejjade vi på Manne som spelade skivor, dansade och drack öl. Blev liiite mycket folk senare, jobbigt eftersom att alla vi var sjukt trötta. Men jag hade så kul. Ska visa bilder seeen. 
-
Mår bra. Imorgon börjar min sista jobbvecka. Ganska nice. Sen är jag ledig en vecka och sen börjar Emmaboda. PEPPEN! 
Nu ska jag titta på Glory Daze med min bror, en liten 7-veckorstradition. 
So Long och tack för en väldigt bra helg.
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: