J U L I A // B O M A N

STOCKHOLM

Kategori: DAGEN


Detta är de första små trevande bilderna från min nya kamera som jag fortfarande inte förstår alls. Men här är iallafall lite bilder från helgen. Mötte upp Lois efter jobbet och tog 18-tåget till Stockholm.

Lois torkade sina stumpor på tåget.

Efter att ha handlat mat med Hanna drog vi till lägenheten



Äta lite och dricka lite rödvin

Göra sig lite fin

Lois, champagne, strumpor på tork

Lyssna på lite HIPHOP<3<3

Och sen drog vi till Sommar! och sjabraket, men jag tog inte med mig kameran. På Lois blogg finns bilder därifrån

Dagen efter. Trötta.

Sen gick vi till Mariatorget och satt där ett tag. Det var så varmt. Efter det gick vi till Humana och jag köpte en väska. Visar den snart.


Fin-Lois

Sen gick vi hem och gjorde i princip ingenting i några timmar. Tog inte upp kameran igen förns vi lagade mat igen (konstig svamppasta från Lidl, smakade lite papper.)

Solen började gå ner och vi ringde Sara och Samuel och bad dem komma över för att sen dra till Slakthuset med oss.

Dom kom och vi blev pepp

Här är dom!



Sara och jag träffades förra året på Sommar! när jag var helt själv. Hon kom fram och frågade om jag var sångerska i The Federales. Sånt blir man ju glad av! Sen hängde vi hela kvällen. Fin tjej.





Och sen drog vi ut i natten igen. Slakthuset var bra men vi var trötta och drog hem mycket tidigare än vi tänkt. Fin helg iallafall. Kolla lois blogg så kommer det upp bilder från slakthuset också!
PUSS/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: