J U L I A // B O M A N

TIME WILL TELL TIME WILL KNOW

Kategori: TJEJEN


Hej, läget är sådär. Min Mac är som ni kanske vet, sönder. Dator nr 2 i huset har slutat fungera samt är överbelastad, och datorn jag skriver på nu är så seg att det hitills tagit 10 min att ta sig in på internet och skriva detta.

Men ska försöka blogga så mycket jag kan, min blogg.se-app kan inte ladda upp bilder (fattar ej varför), men jag kmr lägga upp små inlägg här och där.

Nästa vecka ska Federales vara förband till Deportees på teatern i Eskilstuna. Det kan vara så att det blir vår sista spelning någonsin, sorgligt men fint att vi avslutar det på topp.
Dagen efter ska designern Camilla Wellton ha sin vip-kväll för sin 10-dagars utställning som vår kurs jobbat med. VÄLDIGT stressigt just nu. Men men.

Så länge, puss på er.
/Julia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: