J U L I A // B O M A N

/FEIST/FEAST/FACED/

Kategori: DAGEN

Min bror har ju flyttat till ett internat så vi har inte träffats på MÅNADER (känns det som). Ikväll kommer han iaf hem, plus att han fyller år imorgon. Jag har försökt slå in paket till honom (omöjligt).
Och nu har jag gjort mig "fin".
-
Idag har jag jobbat igen, så kul! Imorgon åker jag till Stockholm för att fira Carl 4 real, får bo på hotell och allt, hihi. Och JA jag vet, bloggen suger. Jag ska fixa. Problemet är följande:
1.Ondagar/Torsdagar åker jag till sthlm och stannar tills söndagen. Då brukar jag vara dålig på att fota och blogga (ska bli bättre på det HEJ)
2. Måndag-Tosdag bor jag i den tråkigaste staden och träffar knappt folk alls. Om ni vill se massa fika-kort från Öhrmans så är det chill men annrs jobbar jag och läser teori och det tar för mycket tid. Men som sagt, det ska förbättras!

Kommentarer

  • maxine säger:

    visa allt du gör! umeå behöver mer stockholm. och västerås.

    2011-10-07 | 20:02:07

Kommentera inlägget här: