J U L I A // B O M A N

HITTILLS

Kategori: DAGEN

I Onsdags träffade vi Simon och Hanna ovh drack öl. Om nom
HanniiiiizzZzzz
tog den lilla egobilden. Oskönt
På Torsdagen så mötte jag och jakob upp min mamma för att äta middag. Det var så fint, nästan sommarvärme
Vi åt på Vapiano. Jag åt pizza med gorgonzola, rökt ost, ruccola, fikon osv. Det var Le Nom
'
på fredagen var jag i skolan hela dagen, det var kul. när jag slutat så åkte jag till björns trädgård för att möta Jakob
På kvällen vart det vodka ramlösa-förfest med massa kIlLaaAaAaR. Jakobs kompis Razz är i stan så vi skulle ut
Felix var där också, men han försvann i vanlig ordning
freja
och så idag. Jag mådde HELT okej, drog till stan tidigar för att äta lunch med mina föräldrar
fantastisk dag
vi åt vegetarisk buffé på Herman´s på slussen. (jag har varit vegetarian i 6 år)
såhär fin utsikt var det. Bra dagar. Imorgon åker jag hem. Sen åker jakob till skåne (han är född utanför ystad) och är borta i tre veckor. Jobbigt.
PUSS på er/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: