J U L I A // B O M A N

LONELY ROBOT IN A WASTELAND

Kategori: DAGEN

(jag vill ha skorna.)
-
Hej. Nu är det inte många dagar kvar tills jag är hos Jakob i Skåne! Jag längtar så mycket. Vi kommer att vara i Malmö åtmintone en kväll, blir kul. Sen ska vi hänga i Ystad och Köpenhamn också.
Är btw bara så lycklig för att jag läser den bästa kursen på jorden, beyond fashion. Igår fick vi reda på att vi ska hjälpa till att göra 2 visningar för en designer, varav den avslutande är på Sthlm fashion week. Tihi.
-
Och jag fortsätter med det som komma skall. Så peppad. Kommer att komma upp mer och mer om ett tag.
Tills vidare, PUSS/J

Kommentarer

  • maxine säger:

    fattar du hur arg/avundsjuk jag blir på att du ska till skåne? och till malmö och lund? OCH NÄR JAG INTE ÄR DÄR?!?!? bajskasst.

    2011-10-15 | 02:08:53

Kommentera inlägget här: