J U L I A // B O M A N

YSTAD-KÖPENHAMN-MALMÖ-STOCKHOLM

Kategori: DAGEN


ÄNTLIGEN var jag nere i Skåne hos Jakob. Såhär glad var han av att se Just mig.

Vi var glada och drog till Köpenhamn för att hänga med Gabriel som pluggar och bor där. Det var gutt häng






På kvällen åkte vi in till Malmö igen för att hänga med Matilda och Maria. Vi drack vin, jag åt en sallad från en pizzeria för 99 (!) kr. Sen dansade vi på Retro tills de stängde. Så bra kväll.

God Morgon







Malmö är förjävla fint.

Tillbaka hemma hos Jakobs familj. Detta är Rolf, den finaste katten i världen.


Dagen vi skulle åka hem så passade vi på att fika med Elna. FinElno


Åka hem. Jag älskar att åka tåg och buss länge. 5 h och 22 min var nästan för lite.



När vi kom till Sthlm Tisdag natt hade vi ingenstans att bo för att Jakob blivit av med nyckeln. Vi höll oss till idag dock tack vara fina Felix och Elin som ställde upp med husrum. Fina vänner har man! Nu ska jag kolla på Skins tills solen går upp. Tja.

Kommentarer

  • elno säger:

    haha hur obekväm! men fint var det :)

    2011-10-27 | 23:32:32
    Bloggadress: http://elno.devote.se/

Kommentera inlägget här: