J U L I A // B O M A N

LONG LOST

Kategori: DAGEN




Hej Finaste,

Jag funderar på att åka till Stockholm redan ikväll så att jag slipper stressa till skolan imorgon. Har tvingat med Klara på kursen för att prova, så måste visa henne vägen hehe. Måste göra en powerpoint till imorgon också och jag är SÅ DÅLIG på det. Kommer bli så fult (längre ner skriver jag om hur urdålig jag är på allt som har med teknik att göra.)
-
Igår natt skrev jag en ny låt som kommer att bli så bra bra bra. Ska spela in 2 eller 3 låtar snart. Sen får vi se vad jag gör med dem. Tillsvidare kan ni ju lyssna på mina gamla låtar på myspace: www.myspace.com/julietesweden . Vet inte ens om myspace funkar längre. Skitsida. När jag blir klar med musiken så blir det soundcloud och sånt där häftigt.
Tar med kameran denna gång,
PUSS/J

PS! Fan vad kul att ni har blivit så många som läser! Vilka är ni?

Kommentarer

  • alexandra säger:

    hej hej alexandra heter jag och tycker du verkar vara väldigt cool men det kanske jag har sagt redan?? :)

    2011-09-14 | 16:40:26
    Bloggadress: http://rainbowtrout.blogg.se/
  • sophia säger:

    meeeeen vad kommer hända med federales egentligen? med tanke på att ni bor på olika ställen nu.

    2011-09-14 | 18:27:09
  • m säger:

    jag heter malle. Jag är cool. Och jag hoppas att du gör så man kan ladda hem dom. Hehe. Förresten, blidde inge kassel iår. Gråter.

    2011-09-14 | 19:25:42
    Bloggadress: http://moremalin.webblogg.se/
  • Julia säger:

    Malle: INGEN KASSEL!? Jag och karre skulle ju hänga med och klubba med er? Amenååh.

    2011-09-14 | 19:56:40
  • Anonym säger:

    neeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Ellinor blev av med ensemblen ju... vi har anette nu... Det blir , OM vi har tur, en liten helg i stockholm istället så ska vi sjunga på någon mozartkonsert. VAD HÄNDE?!

    2011-09-15 | 10:31:13
  • Emma säger:

    Jag är en helt vanlig tjej från Göteborg, typ. Vet inte riktigt hur jag hittade hit, men jag har följt bloggen till och från ett tag ;)

    2011-09-15 | 21:57:14
    Bloggadress: http://emmanin.blogg.se/
  • Anonym säger:

    jag brukar kika in här då och då. du är frän och så

    2011-09-16 | 21:35:31
    Bloggadress: http://fuckarias.blogg.se/
  • Anonym säger:

    SKA VI FÖLJA VARANN VIA BLOGGLOVIN?!?!?!?!?!?!? :=:)))9)))ndyfusdgfydsf

    2011-09-18 | 16:26:05

Kommentera inlägget här: