J U L I A // B O M A N

ONS-SÖN INSTAGRAM

Kategori: DAGEN

I Onsdagskväll åkte jag till Stockholm. Slöt direkt upp med Jakob, Leo Jocke och Felix på Wollmars. Sen blev det baba sonic av någon anledning, där jag också träffade Sara!
Joakim och jakob
På Torsdagen hade jag ju lekion hela dagen, anda gången workshop med Elin från märket Ravishing Mad, sjukt intressant. Efter det åkte jag hem till Lois som drack vin och åt nom nom-macka
Sen slutade Jakob jobbet och vi träffades och köpte med oss den godaste sushin någonsin (och nu överdriver jag inte) från Medis. (Akki tror jag det heter)
Det blev Fredagsmorgon. Fin Jakob.
Sen får jag hoppa fram några timmar. Leo hade bjudit oss på inflyttningsfest med temat Broder Daniel. Episkt. Folk drack vin och dansade limbo i hans vardagsrum.
Jakob var BD
Sen fick vi säga hejdå för att åka till Slakthuset och se när Armand spelade. Han var duktig as usuall och Slakthuset var kult.
Och sen var det Lördag och då hände mest ingenting förutom att laga god mat och titta på TV. Och sen blev det söndag och då gick jag Jakob Lois och Robin på gröna lund!!!
Bästa dagarna. Men nu är jag i Vrås med min nya Mac och ska fokusera på viktiga saker.
PUSS/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: