J U L I A // B O M A N

T A K E M E A W A Y

Kategori: DAGEN


I Onsdags åkte jag till stockholm. Jag fotade inte mycket alls. Men när jag kom dit så träffade jag iaf Armand och fick lyssna på slutmastringen av hans nya låt. Mycket mycket bra, det var kul att träffa honom efter sån lång tid.

Sen åkte jag hem till Lois, för hon har flyttat. Hon bor så här


Lois och vin


Flippa lite

Sen åkte vi till Stureby till de skönaste männen

Robin och Jakob och Simon


fin kväll.


dagen efter gav vi oss ut på en promenad.


ingen var ute

B-B


Sen sa jag hejdå till Jakob och gick för att säga hej till Anna

Senare träffade jag Robin och Lois för vi skulle se Armand spela på Fotografiska

Det var fett och mycket folk och fin stämning


Möta upp Jakob för öl och Nachos

skönaste DJ:en på Imperiet

dagen efter fotade jag ingenting för att livet var så bra och jag var så lat. Men på kvällen åkte vi mot lois igen.


äta lite

Sen drog vi till SMK´s hus på stora Essingen på hemmafest. Lois var glad i satan

Frej

Jakob


danza



Sissel

Hem. Bästa Stockholm, bästa dagarna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: