J U L I A // B O M A N

INSTALLEAR

Kategori:

 
 
 
Min insomnia har smygit sig på igen. Vad bra, den var saknad. Inte. Det finns ingen mening i att sova. Jag stannar uppe tills jag blir yr och börjar se skuggor på väggarna. Är inte ens trött. Så ägnar mig åt att läsa Paganinikontraktet och följa 100 serier på en gång.
Jag har börjat titta på Skins. Hanna och Edi har tjatat om serien sen typ 2009. Och oj, den var nästan sämre än jag trodde. Men fan vilka snygga bilder dom får in då och då. Det ser ju ut som nån slags Wes Anderson-film där uppe. Kollar mest för att inte känna mig ensam, att det inte bara är jag som är dum i huvudet ibland.

Kommentarer

  • hanna säger:

    men wooot vad är det där du tittar på???? måste ju vara typ skins säsong 6 eller nåt, känner inte igen nånting! SÄSONG 1 och 2 ska det ju vara!! och lite 3 och 4 också!

    2012-10-03 | 10:33:15
    Bloggadress: http://touslesjours.webblogg.se
  • Anonym säger:

    FEL SKINS :((

    2012-10-08 | 15:20:19
  • Johanna säger:

    Hej!
    Skulle du kunna berätta lite mer om din katt/om kattköp/vad man skall tänka på/skötsel osv.?
    Jag är 19 år och har ett enormt sug efter att skaffa mig en liten kisse. Jag är dock rädd för om är för naiv, och inte inser hur stort ansvar ett djur är?
    Vad tänker du om att du antagligen kommer ha kvar katten när du är över 30? Kommer det passa din i din livsstil under alla år tror du?
    Jag längtar så efter en katt. Men reaktioner från omgivningen är ganska negativa, de tycker att jag borde vänta flera år osv.
    Tacksam för svar! Fin blogg btw :)

    2012-10-09 | 19:12:19
  • Anna säger:

    Eller kan det va så att du kollar på skins US istället för UK? Skins är ju så himla himla bra, ju.

    2012-10-10 | 16:28:19
    Bloggadress: http://nkpgsindiedrottning.blogg.se/
  • amy säger:

    MEN. du måste ju kolla första säsongerna, allra helst 3 + 4. assåååååå, man dör!!

    2012-10-17 | 02:50:33
    Bloggadress: http://amycgraham.tumblr.com

Kommentera inlägget här: