J U L I A // B O M A N

ALLT

Kategori:

Saker har förändrats en del, mest till det bättre. Jag har ett nytt jobb som jag trivs med, jag är singel, jag har inte gråtit sedan Juli (detta börjar oroa mig, det kan ju inte vara hälsosamt att inte gråta?), min musik släpps snart, hösten är här, och jag mår bättre än någonsin. Hela jag känns förändrad. Gladare, mer självständig, men samtidigt hårdare. Blir det så ibland med folk? Fullkomligt stenhård när saker inte sköts rätt och rättvist. Det är skönt.
 
Igår tog jag upp kameran igen, fotade lite och kände att det kände bra. Så ska börja lägga upp lite bilder, lite videos, lite liv här. Hur det blir återstår att se, bloggar känns lite döda, men det är ju kul att skriva.
Det är snart Oktober. Jag älskar höst, jag längtar till vintern. Rensa ut allt skit. Fast det har jag nog redan gjort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: