J U L I A // B O M A N

SAKER JAG SER FRAM EMOT:

Kategori: DAGEN

- börja spela in musiken
- åka till skåne och hälsa på Jakob
- jobba imorgon
- börja jobba med en designer (vår slutuppgift i kursen)
- åka till stockholm
- få mitt CSN
- dricka LOKA till frukost (kommer ske om x antal minuter)
- att pussa Jakob
Igår började min lektion 11.15, men mitt tåg var en timme försenat pga kö(?), var tydligen likadant i sthlm.
Hatar SJ. På lektionen kom en professor från KTH och föreläste, sjukt intressant man. När jag slutade så tog jag en fika med mamma och sen ringde jag Felix. Vår kompis Leo spelade på Underbara Bar med sitt band Laserpistolerna den kvällen. Fattar inte att jag aldrig varit där förut, det är ju asmysigt. Klockan 23 samma kväll gick mitt tåg hem. Tåget var helt tomt på folk, sånt älskar jag. Jag lyssnade på Filip & Fredriks podcast hela vägen hem.
Bra kväll.
PUSS/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: