J U L I A // B O M A N

FEELS LIKE HOME

Kategori: DAGEN


08.45 i Torsdags tog jag bussen till Stockholm för att börja min kurs.

Älskade kursen, pluggar i samma byggnad som Rytmus så det kändes lite som att vara tillbaka på estet igen. vid halv åtta på kvällen kom jag hem till denna man. Nöjd.

ganska oskön men väldigt sammanfattande bild av kvällen när vi träffade hängde på Wollmars och bonden och träffade Anna.

vet ej när denna bild är tagen hehe

bonden. enligt anna så var "halva södra latin där".

måste bli bättre på att ta mobilbilder när jag inte har kamera med mig. Detta är iaf Fredag kväll när jag satt hos Jakob och väntade på honom, drack rosé och tittade på en fransk actionfilm. Peppen på det.

Senare drog vi till Slakthuset och träffade Klara!

Locke gangsta

Locke normal


Manne doing his thang behind da DJboooze. Favvobilden i år tror jag.

Mustard Pimp spelade också. Det såg vi inte. Men fin kväll var det. Vi gick hem i natten.

På Lördagen åkte jag och Jakob, en timma försenade, för att möta upp Lois och Manne i Vitabergsparken.

Det var sjukaste sommarvärmen och vi bara satt där och njöt

Manne och Lois

När de hade gått så hittade vi ett gäng sköna dudes som vi satt och chillade med i tre timmar, kul när sånt händer. Vid sju åkte vi hem och lagade mat

och pussas lite

Sen blev det Söndag och jag åkte hem till Västerås. Någon flög drake vid Mälaren. Fina dagar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: