J U L I A // B O M A N

HULTSFREDSFESTIVALEN

Kategori: MUSIKEN


Köpte biljett. Jettebilligt vare


Dagen för avresan åkte jag hem till Emilie och hjälpte henne packa. Hon bor så h i m l a fint.

Dessa sköna dudes åkte jag med. Här har vi shoppat. Också jettebilligt blev det.

Jag efter första kvällen. Mådde SÅDÄR

Senare. Mår JÄTTEBRA här!

Gustaf! Så fin person.

Första bandet jag såg, Eagles of death metal. Så jäääävla bra.


Jakobs hyrbil hade tydligen körförbud så vi fick ta den till en bilservice och fixa det. Vilka idioter det finns.


kasabian! Gud vad bra dom var live.

CURE. Inte superspeciellt..


campet.

FAR&SON. PuNkT.

Noel...

M83 var det bästa jag sett. Någonsin.

Sista natten spöregnade det, man kunde inte ta sig någonstans.

Men det var den bästa festivalen jag varit på hittills. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: