J U L I A // B O M A N

håret igen

Kategori: DAGEN


Detta är mitt hår precis efter att jag klippt det, för typ 2 månader sen

Detta är i höstas när det var som längst (och helt sjukt slitet)

Och nu ser det ungefär ut såhär.

Jag vet inte om jag ska klippa det mer, färga mörkare, eller spara ut. Bild nummer två visar nog håret när det ser som snyggast ut, i verkligheten passade det inte så bra på mig. Altså jag och frisyrer.
M en jag trivs i kort. Det gör jag verkligen. Antagligen kommer jag att spara lite, men hålla det kort. Åh vad intressant jag är. Shit. Imorgon slipper ni mig. Stockhooolllllmmmmm!
Ahh. Nu ska jag äta mat. Puss.

Kommentarer

  • fanny säger:

    åah, första och sista bilden. Så snyggt, längtar till växer ut så jag kan ha den frisyren. Kör på det!

    2011-08-05 | 13:23:01
    Bloggadress: http://fannyhellgren.blogspot.com
  • alice säger:

    åh, jag som tycker ditt hår är så himla fint! som översta bilden. pörfekt

    2011-08-07 | 23:29:43
    Bloggadress: http://alicetollbring.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: