J U L I A // B O M A N

LNDN

Kategori: DAGEN





Jusste, bloggen. Lever just nu i en bubbla av framtidsdepression, musikplaner, och översvallande känslor. I en virvel av positiva och negativa händelser kan man säga. Men imorgon åker jag och Hanna till LONDON! Och nästa vecka åker jag till Stockholm i några dagar, längtar GANSKA mycket. Just nu packar jag mest, försöker se till att inte packa för mycket. Denna gång måste jag hålla mig till tre ombyten om jag ska kunna köpa något i London. Ah jag är så dålig på att packa. Men det ska bli så kul! I LOVE LONDON!
HEJDÅ!

Kommentarer

  • B-B säger:

    Kommer sakna dig lite, hehe

    2011-08-25 | 19:33:15
  • Anonym säger:

    Du har söt neesa

    2011-08-26 | 22:17:53
  • Art By Tina/Tina Axelsson säger:

    Hoppas du har en alldeles underbar resa fina du.

    2011-08-28 | 16:25:25
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: