J U L I A // B O M A N

S L U S S E N O C H S E N T I L L B A K S I G E N

Kategori: DAGEN


Igår morse vaknade jag och kände bara att NÄE DET ÄR INTE KUL HÄR. Så jag ringde Hanna och några timmar senare satt vi i bilen påväg till Stockholm. Gillar Hannas spontana sidor.

Hej

Hanna och 3310

Efter lite bilkö och felkörningar (jag + GPS= nej) så hittade vi tillslut fram till Sissel. Hennes vägg är fin.

jag hade internskämt på tröjan. Som det ska vara.



Sen drack vi vin med is

Och lagade mat

H1


Maten var så god. Under det gröna finns pasta med grönmögelostsås. Maah.

dags att fixa sig




Sen träffade vi Edi på tunnelbanan


suck


Vi gick till Debaser Slussen för att se Zola Jesus och dricka öl. Daniel hade fixat u20-lista för Daniel är snäll.



Zola Jesus var väldigt bra och hela kvällen var bra överhuvudtaget. Jag gillar Screamadelica.


ba morgonsnygg.

Godmorgon!

omnom



Och sen åka hem. Spontantorsdagar är bra Torsdagar.
Nu ska jag dö på sängen.
PUSS/J

Kommentarer

  • simpa säger:

    hör av er till mig nästa gång ni är i sthlm!!!!!!

    2011-08-13 | 17:23:07
    Bloggadress: http://gardenfors.blogspot.com/
  • simpa säger:

    Berätta mer om intern skämtet!

    2011-08-13 | 17:32:38

Kommentera inlägget här: