J U L I A // B O M A N

MITT 2011

Kategori: TJEJEN

PUH, nu har jag samlat in 100-tals bilder från året som gått (har snott lite från Hanna också) hehe. Men okej, här är mitt 2011:

JANUARI


Det var nyårsafton, som firades hos Ruben, episkt.

Jag hade ganska lågt hår och spets mest hela tiden

Vi repade en del


Sen fyllde jag 19 och vi hade världens bästa fest med hiphoptema. Från vänster: Lil kim, SNOOP och hoe

FEBRUARI:

Februari var ganska random. Hängde i sthlm en del, lärde känna en del nya personer. och drack öl med Sara, ofc

Federales spelade på Klubb Landet

Vi var även i eskilstuna och spelade in en musikvideo som ingen någonsin kommer att få se


MARS:



Fedz gigade på Villafesten i gbg. Tog bara bilder i logen för det var så sjukt mycket folk där nere. Vi smög ut på taket och drack öl också. Himla mysigt allt som allt. Och Erik och Irina är väl världens trevligaste göteborgare.

Här är från nån spelning på Å i vrås. Lilla felknäppning

APRIL:

Hanna drack mest redbullvodka på krogen

När hon inte hade vernissage med lois och Ruben

Jag var i Paris och åt Macarons

och öh drack öl

KATT PÅ RESTAURANG


en till bild från vernissaget.

MAJ:


Fedz spelade på klubb svanen i gbg och det var SÅ GRYMT.

jag åt rätt mycket sushi 2011. Skulle vilja att Anna Skipper samlade ihop all suhi och sa "SÅHÄÄÄR mkt sushi har du ätit i år julia! 20 KILO SUSHI! Inte bra för kroppen vettu.."

Jag klippte mig. Var fint på dessa bilder

Och så åkte vi och mös med Edis hudvalpar. Dom döptes mycket passande till Mel Gibson och female Nicolas Cage

Vi jäste i vår nystädade replokal

och jäste även i Rubens garage

Fina Maxine kom på beök till Västerås

och mer hund

JUNI:

i Juni släppte vi vår EP. Och hade release på Sommar!



Fedz spelade på Midsommarfestivalen och jag tog inte så mkt kort, för att vara ärlig så var Juni en jävla skitmånad. Men sen kom Juli.

JULI:

Hängde mer med bandet än jag gjort på flera månader. Fantastiska människor

Flydde til sthlm med hanna och lois för att glömma allt skit


och det var varmt. och grymt mycket bättre än Juni.

Blonderade topparna. Kände mig doppad i smör. Episk

Hängde med calle

Vi hängde hos mig och gjorde american pancakes

Lite Temple

ÅH SOMMAREN. Herreguud.

Dagen innan Emmaboda åkte vi och köpte tält. Och prövade massagestolar.

AUGUSTI:


Hemkomna från Eboda samlades vi i vasaparken och catchade up

Sen började det hängas med världens bästa folk

Vi var på skogsrejv som var helt magiskt

Sissel


Fikade på Öhrmans en HEL DEL

sen åkte jag och Hanna till LÖNDÖN


LDN var fint

SEPTEMBER:

Jag var lycklig i september. Köpte en dator som jag blev kär i. Och personen jag köpte den av.


Jakob. Världes vackraste, klokaste, innerligt älskade person. Fantastiska människa.

fina kvällar i Stureby

Vi åkte till Gröna lund

episk fest på essingen med smk och dsfk


fina sthlm

Hälsade på i lois boende

september avslutades med en maskerad. jag var Lisbeth Salander

OKTOBER:


Klädbytardag hos Ruben

Jag böjade jobba som Bandcoach. Jag hjälper tjejer att starta upp band, skriva låtar, ha gigs oxh allt annat bra man behöver veta när man är med i ett band

och jag var med Jakob i Skåne och träffade hans familj


träffade Elna

ROLF!

Och tog en tur till Köpenhamn och träffade Gabriel!

och jag började spela in mitt soloprojekt som är klart i februari

NOVEMBER:

Jag gick under hösten en kurs som heter Beyond Fashion i sthlm. Vår uppgift var att samarbeta med en designer som heter Camilla Wellton och göra ett event/visning till henne.




DECEMBER:


jag jobbade på och det blev vinter

Vår visning blev klar

Vi kallade den Space at play


och jag träffade min katt för första gången. Snart är hon min på riktigt

-
Nytt år nu. I morgon åker jag till Stockholm. JAA.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: