J U L I A // B O M A N

J U L I A B O M A N

Kategori: TJEJEN

Hej och välkommen. Du kanske har läst mina andra bloggar förut. Du kanske aldrig har haft med mig att göra tidigare. Du kanske tittar lite här och sen aldrig återkommer. Du kanske stannar ett tag eller ett väldigt bra tag. Oavsett så hälsar jag dig välkommen till Det Nya Livet. 
Jag startar denna blogg som en slags början till något nytt. Jag har startat ny blogg i olika nya skeenden i livet. 
Och jag vet att jag kommer att stanna här länge. Det är kanske ett steg framåt. 
Jag heter Julia. 
Jag är nitton år och bor i en stad som heter Västerås.
Jag tog studenten för en knapp månad sen och bloggen ska följa min utveckling mot Det Nya Livet. 
Jag kommer att blogga mer än på mina förra bloggar. Inte varje dag, men varje gång jag har någonting att säga, någonting jag vill att ni ska lyssna på eller något annat jag vill att ni tar del av. 
Jag har fått en ny kamera ganska nyligen, den ska jag filma och fota mina fina vänner. 
Jag spelar i ett band som heter The federales, jag ska skriva lite om oss senare. 
Nu blev det många jag och det kommer det nog att bli ett tag framöver.
Ledsen för det. Men jag ska stappla framåt och vidare nu. Ni får se dokumenteringen av det hela. 
Love/j

Kommentarer

  • lois säger:

    där satt den!

    2011-07-07 | 21:12:05
    Bloggadress: http://lois.webblogg.se/
  • agnes säger:

    Är så glad att du fortsätter!

    2011-07-11 | 13:31:30

Kommentera inlägget här: