J U L I A // B O M A N

X3

Kategori: TJEJEN

Hellu.
Har kommit in i en ond cirkel: Jag bloggar inte, ingen kommenterar och då tänker jag "äh ingen läser ju", sen tittar jag på statistiken och ser att så är inte fallet och så bloggar jag. Dumt av mig tycker jag. Jag själv läser ju massor av bloggar men kommenterar aldrig, även fast jag läser nästan jämt. Dessutom är mina inlägg så tråkiga så jag förstår ju. Men jag har bestämt mig för att från och med nu ta med mig kameran ÖVERALLT. Ta bilder JÄMT. Sen då jävlar. Och så kommer den lilla hemlisen snart också. Är så peppad att jag dör.
Imorgon åker jag till Sthlm igen för lektion, möte, Jakob, Nöjesguidenfezdt och annat kul.
Tar med kameran som sagt.
PUSSPUSS nu ska jag bara lyssna på The Cure för det är så jävla jävla bra.

Kommentarer

  • Gabriella säger:

    Jag brukar känna likadant. Kanske ska sluta blogga. Ingen kommenterar ju ändå. Men samtidigt känner jag att min blogg inte lever på kommentarerna. (Då jag aldrig får några). Men att veta att folk är inne och kollar och läser gör mig pepp på att fortsätta. Det som hade varit roligast hade varit att bara veta vilka alla är..

    2011-11-02 | 20:47:10
    Bloggadress: http://petiotmoi.blogspot.com
  • Anonym säger:

    kommentar

    2011-11-02 | 21:38:17

Kommentera inlägget här: