J U L I A // B O M A N

GOING ON

Kategori: DAGEN

Hej på er.
Jag vet att bloggen är ganska lam just nu. Jag är i Vrås måndag-onsdag och då gör jag typ ingenting intressant och ser bara allmänt äcklig ut, vad ska jag blogga om då liksom. Sen på Torsdagarna åker jag till Sthlm och då blir det inte mycket fotande, men det ska jag ändra på.
-
Och det är en sak som snart blir klar som jag längtar så så så så mycket för att visa för er. Kan knappt vänta, men måste. Jag är ej bra på att hålla hemlisar. Fast denna gång får jag se till att dra ut på det tills allt är klart. Ska bli så kul att få se vad ni tycker.
-
Nu lyssnar jag på Lissi Dancefloor Disasters nya och dricker violte. Imorgon ska jag styra upp livet lite. Ser så mycket fram emot det.
Men snart kommer jag inte kunna hålla mig längre så då får ni se.
PUSS/J

Kommentarer

  • elno säger:

    sv: eller hur. blir helt kär bara av att titta på dem. ih!

    2011-11-01 | 20:02:13
    Bloggadress: http://elno.devote.se/
  • gaithri säger:

    ÅH! Spännande! Förresteeeeen. Vill du ta en bärs innan du drar tillbaka till v-rås efter kursen?? :)



    Kram!

    2011-11-02 | 11:02:57
    Bloggadress: http://baddream.blogg.se/

Kommentera inlägget här: