J U L I A // B O M A N

STRANGE DAYS

Kategori: DAGEN


Hej. mitt huvud snurrar lite just nu för det händer 100 saker på en dag. Är väldigt glad för det såklart.
Jag har numera en pojkvän som jag tycker väldigt mycket om. Han heter Jakob och bor i Stockholm. Ni känner att få se rätt mycket av honom här framöver. Är glad glad glad.
Idag fick jag reda på att jag kommit in på en kurs i Stockholm och att den börjar i övermorgon. Jag vet inte så mycket om kursen eller något annat överhuvud taget men dit ska jag iallafall.
Sen har jag lite andra saker på g både i musiken och på jobbfronten vilket bara känns fantastiskt. Måste lugna ner mig lite nu och börja planera mitt liv kanske. Saker och ting blir ju aldrig som man tänkt sig, och ibland blir allting bara bättre inom loppet av några timmar.

Shit.
Puss/J

Kommentarer

  • Patrik säger:

    Sv. Det är jag med! Tack snälla!

    2011-09-06 | 17:44:17
    Bloggadress: http://patrikpetersson.blogspot.com
  • Anonym säger:

    maxine lundström gillar detta.

    2011-09-06 | 19:11:49

Kommentera inlägget här: