J U L I A // B O M A N

BREAKFASTCAT

Kategori: DAGEN








Godmorgon. Gjorde finfrukost i morse med kaffe, citronte, ägg, yoghurt med valnötter och honung, brämhults clementinjuice och en kiwi. Helvete kommer inte kunna gå nu. Efter det rageade Bianca hela huset så var tvungen att fota henne. Igår gick hon omkring på bakbenen. Jag köpte nog fel, fick en lemur istället.

Nu ska jag dricka MER kaffe och lyssna på Filip och Fredriks Podcast (att dom ska ut på turné nu är ju bara helt fantastiskt) och sen fortsätter min vecka i Västerås-karantän tills Lördag och sthlm kommer. Under veckan ska jag försöka blogga om precis ingenting.
Puss/J

Kommentarer

  • sara säger:

    tacktacktacktack vad glad jag blir!! och HERREGUD vilken bedårande katt/lemur. så himla söt så jag smäller av

    2012-01-31 | 20:55:24
    Bloggadress: http://wilderness.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: