J U L I A // B O M A N

COME AND GET ME 12

Kategori: TJEJEN


jag 2011

jag 2012
.
Hej. Nytt år och sådär. Och nu är jag faktisk trött på skiten på riktigt. Jag har varit så LÖJLIGT svag år 2011 att jag nästan chockas av mig själv, har knappt känt igen mig själv. Har utnyttjat, låtit mig utnyttjas, varit LAT, varit dum och omogen, och miserabel. Så nu tänker jag lägga all energi på att hitta tillbaka till Julia. Jag måste vara starkare i år, det vet jag. Och jag vet exakt hur jag ska göra. År 2012 har inte tid för att trösta mig, jag måste hjälpa andra som faktiskt har det värre. Annars kommer allt gå åt helvete. Och om jag känner mig själv så tillåter jag inte sånt skit. Om man vill så går det. Börjar redan känna den gamla ilskan, elden i mig igen, den som är så skön, den som hjälper mig att fokusera. Behöver det nu mer än någonsin.
Jag vet att det kommer att bli ett bra år, och åtminstone ett bättre jag.
-
Ska fixa å att jag kan börja posta bilder snart. Puss på er.

Kommentarer

  • rcfhgjyhkuj säger:

    Word.



    Om man nu väljer att tro på att jordens undergång kommer inträffa i år så kommer man definitivt bli en starkare människa. Om vi nu ändå kommer dö så har man ingenting att förlora på att be idioterna som sårat en att dra åt helvete. Tvärtom. Det är så jag tänker i alla fall. hEhE.

    2012-01-18 | 05:31:26
    Bloggadress: http://blondinbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här: