J U L I A // B O M A N

INSTGRM

Kategori: TJEJEN


jag hade orange läppstift


Slog in paket



drack öl med Ruben och lois

Jag och Edi höll i ett rockläger i 3 dagar och lagade 50 portioner mat vaje dag

Återsåg sthlm

Calle var i Vrås så vi åkte till sthlm och shoppade honom en hattbonad

och åt matis

köpte finate armbandet som ser ut som en klocka

calle åkte hem så jag satte mig och väntade på att jakob robin och gusav skulle komma med tåget!

Gustav

träffade leo och jocke på wollmars. alltid lika glasklara


mina fransar till nyår

robin och lois

poppi´n the bottle


sen avslutade vi skitåret 2011 med en riktig skitkväll. själv höll jag mig i skinnet. orkar inte kommentera mer.


första januari var underbar däremot. Att vakna bredvid och hålla om JaKob som jag älskar mest av allt på jorden och se baka pizza och se på the wire hela dagen. Det var allt jag behövde för att må bäst.

här är mina nya skor om bara tåls att använda 3 h åt ggn men är så jävla snygga

och min nya kappa. nu är jag redo för 20-. not.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: