J U L I A // B O M A N

BERLIN 2

Kategori: DAGEN


Fredag. Jag vaknade kvart i 9 och kunde inte somna om för jag var så pepp! Vi hade världens skönaste säng så Jakob var lite svår att få upp, men vi skulle ju åka runt i stan.


här är lite kort från lägenheten, heaven.

Vi proomenerade till Kreutzberg. Det var hot as hell ute, nice.

Vi shoppade på Colours (eller, Jakob gjorde), och sen var det dags för lunch.


Jag åt RanDoM sallad och Jakob åt jättegod tomatsoppa.


Åkte vidare med boyband-boy

shoppiNN¨´´

Klockan började bli sent så vi mötte upp Sissel, köpte DIVERSE drycker och åkte hem till oss. Vi skulle göra drinkar hade vi fått för oss.

blä

ja sugrören ägde


bra om man vill ligga på golvet och dricka. pga lat

Sen kom Anna och hennes kompisar förbi också!

På g! MED sugröret!

jaja








Sen drog vi till en sjukt bra technoklubb som låg i ett gammalt sjukhus. Vi dansade tills solen gick upp och för mig som är technovirgin var det det den bästa klubbupplevelsen för mig hittills.

Så bra dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: